מה הקשר בין מתנות ושימור מערכת היחסים עם בת הזוג? איך בוחרים את המתנה הנכונה? המדריך השלם לגבר המוטרד

תוכן שיווקי – בשיתוף web4all

יום הולדת, יום נישואין, קידום בעבודה, מערכות יחסים, יודע כל מי שהתנסה בכך, כוללות לא מעט רגעים בהם אתה נדרש לגייס את כל כוחות היצירה שבתוכך ולגבש תשובה לשאלה – מה לעזאזל אני קונה לה מתנה? אחרי הכל בחירת מתנה, במיוחד עבור מישהי שאתה באמת אוהב/מעריך/מחבב, היא אתגר לא קל.

למה בעצם? מה הבעיה כבר למצוא מתנה שהיא באמת תאהב, מתנה יקרה מספיק שלא תוציא אותך קמצן, אבל לא יקרה מדי, מתנה שתראה ובאמת אכפת לך, אבל לא תדרוש ממך להשקיע ימים של חיפושים, מתנה שתרגש אותה, אבל גם לא תהיה קלישאתית, מתנה שתראה לה שאתה אוהב (אבל לא אוהב מדי?), מתנה שתתאים לה, מתנה שתחזיק מעמד, מתנה שלא נתת לה כבר… אז כן, אולי בכל זאת יכולה להיות בעיה, קטנה. אבל אל דאגה, לא באנו לבאס, באנו לעזור!

למה זה חשוב בעצם?

מערכת יחסים, ובמיוחד מערכת יחסים רומנטית יודע כל גבר חכם, לא שורדת בכוחות עצמה, ובדומה למזדה ליסינג שלכם, גם היא צריכה דלק וטיפול שוטף ותשומת לב. אחד הדלקים החשובים ביותר לקיומה של זוגיות יציבה, היא הוכחה של השקעה ותשומת לב, כזו שתמלא את החורים שהשחיקה היומיומית של החיים הזוגיים מייצרת, החור שיצר הריב שלכם בארוחת ערב, או החיתולים ששכחת לקנות למרות שקיבלת תזכורת או הדברים הלא ממש נחמדים שאמא שלך אומרת לה כל ארוחה משפחתית, כדי לכסות על כל אלה צריך לבוא כוח נגדי, כזה שיזכיר ויוכיח לה מדי פעם איזה בן זוג מתחשב ואהוב ואכפתי ומוצלח אתה, זו יכולה להיות מחווה של רצון טוב, או הודעת ווטסאפ רומנטית באמצע יום עבודה, אבל מדי פעם… מדי פעם זו צריכה להיות מתנה ועדיף ממש שזו תהיה מתנה מושלמת.

בהקשר זה, נדליק נורת אזהרה קטנה ונזכיר כי כשליש מהנישואים בישראל מסתיימים בגירושים. אז נכון, קניית מתנות יקרות ויוקרתיות ככל שיהיו לא תבטיח לכם חיי נישואים מאושרים, אבל זה לא יהיה הימור פרוע מדי לומר שאם באופן קבוע אתה קונה לה את המתנה הלא נכונה, הדרך לרבנות לא מאוד רחוקה ממכם.

בושם בוטיק ייחודי, מתנה בטוחה בלי הקלישאה

כבר אמרנו, לא באנו לכאן כדי להקשות, באנו לעזור! וכדי לעזור, הנה עובדה: בכמה סקרני צרכנות שנעשו לאחרונה נמצא שבושם הוא אחת המתנות המועדפות על נשים בישראל. עובדה לא מפתיעה יש לומר, בהתחשב בכך שרוב הנשים בישראל משתמשות בבושם (וגם רבים מהגברים).

האם מצאנו לכם את המתנה המושלמת שבת הזוג בטוח תאהב? לא בדיוק. אם קנית לבת הזוג בקבוק בושם של מותג מוכר באחד מרשתות הפארם, נפלת ישר במלכודת חוסר ההשקעה, שהרי גם לה יהיה ברור שחיפשתם את הדרך הקלה ביותר למחוק את סעיף “לקנות מתנה ל..” מרשימת המטלות, עצרת לרגע בקניון ולקחת את הבושם הראשון שהמוכרת המליצה עליו.

אז מה עושים? ובכן הפתרון המושלם לסיטואציה מגיע בדמות השילוב בין הבחירה הבטוחה לבחירה הייחודית, כן קניתם לה בושם מתנה, אבל לא הלכתם בדרך הקלה, אלא השקעתם וחיפשתם בושם מיוחד, בושם בוטיק יוקרתי שלא נמכר בכל הרשתות, בושם שנרקח ביד אומן ונכלל בקולקציה מיוחדת של מותג פרימיום בינלאומי (או במילים אחרות – בושם שאין לחברות שלה!). והנה, בום! קניתם את המתנה המושלמת ואתם בני זוג נהדרים, ותכלס השקעתם, אז אולי אתם באמת קצת כאלה.

למה לעבוד קשה אם אפשר לא?

אחרי שאמרנו את כל מה שאמרנו, הגיע הזמן לעוד אמת אחת בסיסית, החיים של אדם בוגר כוללים עוד לא מעט מחויבויות חשובות לא פחות מקניית מתנה לבת הזוג, יש לנו עבודה (ובוס), משפחה, חברים ובמילים אחרות – אין לנו הרבה זמן פנוי. למרבה המזל עידן קניות האונליין כבר מזמן הגיע ואיתו הפתרון הפשוט והנוח – כמה הקלקות על מסך הסמארטפון/טאבלט/לפטופ שנותנות לכם את הכוח, לבחור, לקנות ולשלם, בלי לזוז מהכורסא ובטח בלי לחפש חניה בקניון.

רוצים הוכחה? פתרון מעולה לרכישת בשמים פרימיום יוקרתיים וייחודיים לבת הזוג תמצאו באתרEssence Boutique Perfume. באתר תוכלו לבחור מתוך קולקציה מגוונת של בשמי יוקרה של מותגי הפרימיום המובילים של עולם הבשמים, מרבית הבשמים המוצגים באתר משווקים בלעדית על ידי אתר Essence Boutique Perfume ואינם ניתנים לרכישה ברשתות הפארם.

ואם חיפשתם בונוס נוסף, במקרה הלא בלתי נפוץ שנזכרתם מעט מאוחר מדי, מציע לכם אתר Essence Boutique Perfume שירות משלוחים מהיר וחינמי.

לכניסה לאתר Essence Boutique Perfume – לחצו כאן.

 

אם גם אתם רוצים להריח מקרוב את בשמי הנישה המדוברים, ניתן ליצור קשר עם אחת משתי חנויות הרשת היוקרתית:

קניון שער הצפון קרית אתא, טלפון: 055-9782268

שדרות ארלוזרוב 25 עפולה, טלפון: 055-9782351

כל מי שיבקש לרכוש את אחד מבשמי הנישה המדוברים, יכול לספר כי הגיע דרך הכתבה הזו, ובתמורה לקבל הנחה על חלק מהדגמים.

חנות: https://essenceboutique.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/Essence.Perfumes.IL/