הסיבה האמיתית שבגללה כל כך דחוף לכולם לצאת דווקא עכשיו לחופשה מפנקת?

מחפש פרסום

שיעבוד בשבילך?

 

 

יומן אישי – בשיתוף web4all

יותר ויותר אנשים מסביבי יוצאים לחופשה מפנקת במגוון יעדים מטריפים בכל העולם והאמת שאני לא מבינה מה נסגר? מאיפה הכסף?! זה נכון, אני מקנאה כי אני רוצה גם! אבל מעבר לכך אני פשוט לא מבינה את התופעה הזאת דווקא עכשיו.

זוג חברים שלי טסו לפני שבוע לרומניה. לכאורה, לא נשמע משהו מסובך רק שהנפשות הפועלות הם לא בדיוק כאלו שיכולים להרשות לעצמם חופשה מפנקת במלון 5 כוכבים דלוקס. בנוסף, לפני שלושה ימים אחותי ובעלה החליטו לארוז את עצמם + שלושת הילדים שלהם ולטוס לחופשה לא נורמלית במדריד! וואו, איך שבא לי גם!

לא אשקר, זה מעלה בי לא מעט תהיות שכן, גם המצב הפיננסי שלהם מאוד גבולי, אבל בסדר.. צריך להתרענן מתישהו רק שזה לא עוזב אותי, אני הולכת לעבודה, חוזרת הביתה והשטות הזאת פשוט יושבת לי בראש ללא הרף, למה דווקא עכשיו? "היא לא יכלה לחכות עוד קצת לימים טובים יותר?" באיזה קטע היא מתבכיינת לי יום ולילה על כמה שרע לה וקשה לה ואין לה כסף לכלום ועכשיו פתאום חופשה כזאת כאילו אין מחר? הם הרי בשיא הלחץ הכלכלי שלהם.

הקטע הכי מוזר שזה לא נגמר כאן! עוד זוג חברים יצאו לחופשה, ועוד חבר שעובד איתי ואפילו ההורים שלי! כן, ההורים שלי ואני לא מבינה מה קורה?! מה הקטע הזה שפתאום כולם החליטו להתעלם מהעובדה שהבנק לוחץ עליהם בכל הכוח ודווקא עכשיו לצאת לחופשה ולא ככה בקטנה כן.. חופשה בחו"ל והכי מנקרת עיניים בלי שום חשבון.

בסוף הבנתי!! מסתבר שרץ באינטרנט פרסום של איזשהו רואה חשבון שמצליח להחזיר כסף מהמדינה עבור מיסים ששולמו לאורך השנים!!

הלם. אני חושבת לעצמי מזה השטויות האלה, מה אתם ממציאים עליי עכשיו? באופן כללי, אני בחורה סקפטית, אין לי סבלנות לשטויות! לא להחזרי מס ולא להר הכסף וגם לא להר הבטיח! אני פשוט ישר מדפדפת, אבל וואלה.. אני שומעת שזה קיבל כסף, וזאת קיבלה מלא כסף שאתם לא מבינים בכלל ואפילו ההורים שלי אז פאק איט!! אני רוצה גם!!

קטע מוזר! 99 אחוז מהישראלים שקיבלו סכום כסף מפתיע באמצעות החזר מס נצפו נופשים ביעד פופולארי ומפנק במיוחד

אוקיי אז בסופו של דבר הפנו אותי לעמוד השאלון האינטרנטי הזה: "בדיקת זכאות חינמית להחזר מס" לאחר שמילאתי את הפרטים, התקשר אליי באמת אותו רואה חשבון ובישר לי שאני זכאית באמת להחזר של כמה אלפי שקלים מהמדינה, וואו מדהים! ותאמינו או לא, פתאום צצה לי מחשבה לא נורמלית.

כאילו למה?.. למה לא להנות מזה? למה להכניס את הכסף לבור ההוצאות האין סופי? למה לזרוק את הכסף ישר להחזר הלוואות שממילא בחיים לא נגמרות! אולי באמת חופשה מפנקת זה באמת מה שאני צריכה עכשיו בכדי לצבור כוחות מחודשים להמשך המרדף הבלתי פוסק הזה של החיים במדינה ישראל. פתאום ומשום מקום צצה לי כאן חתיכת דילמה. אני מחשיבה את עצמי לבן אדם רציונלי, אז החלטתי לכתוב על דף נייר יתרונות וחסרונות של ניצול הכסף הזה לטובת ההוצאות השוטפות או לצורך חופשה חלומית של פעם בחיים עם יוני בעלי והילדים. וואוו.. אי אפשר שלא לדמיין איך שהם ישמחו!

בקיצור, אני משוגעת לגמרי אם אני מבזבזת את הכסף הזה ולא משלמת באמצעותו את כל ההוצאות שפשוט חייב לשלם אבל, מה אני אגיד לכם.. אני רוצה! אני כל כך רוצה לפנק את כולם באופן כזה שממש ברור לי למה כל כך דחוף לכולם לנסוע לחופש דווקא עכשיו. הרי ההזדמנות הזאת רוב הסיכויים לא תחזור בקרוב! השנים עוברות מהר והזיכרון שנשאר בסוף צבוע בצבע מריר של עבודה קשה ומתמשכת וזה לא משהו שהולך להיגמר מחר או בעוד שבוע.

אז החלטתי לצבוע את המתנה הזאת שקיבלתי משום מקום וללא שום צפייה מוקדמת בצבע של זיכרונות מחופשה מפנקת והכי יוקרתית שיש!

אין מה לחשוש מתהליך בדיקת זכאות להחזר מס

מפה לשם, נוסעים למיאמי! לא פחות.. כולם מתרגשים בטירוף ואני כל הדרך במטוס לא מפסיקה לחשוב על כמה קל שזה היה ואיך לכל השדים והרוחות לא עשיתי את זה מזמן?!

האמת היא שבכלל הייתי נגד כל הבדיקות זכאות האלה שרצות ברשת ולמה בעצם? אולי מעצם מסירת המידע שהוא מאוד אישי בסופו של דבר לגוף זר ככה באינטרנט או בטלפון. יש בזה משהו אבל זה לא מתאים לי כי אני לא פחדנית בקטעים האלו.

מה גם שלאחר בדיקה קלה בגוגל, מסתבר שהפרטים מגיעים לידי גורם שהוא מוסמך ברישיון מטעם המדינה ומחזיק בתואר של רואה חשבון אשר מחויב לשמירת פרטיות והמידע שלי.

הייתה באמת פעם אחת, לפני כמה שנים שהתקשרו להציע לי לערוך בדיקה להחזר מס והדבר היחידי שעבר בראש שלי הוא על העמלות היקרות שיבקשו לגבות ממני ועל כך שאצטרך לשלם כסף מראש, כזה שבכלל אין לי עכשיו. בסוף, הגעתי למסקנה שפשוט סתם סטיגמה שמנעה ממני את החופשה המפנקת הזאת כבר בשנה שעברה או לפני כן. לא יודעת להסביר את זה אבל יש משהו כזה שמייצר אנטי בכל מה שקשור להחזרי מס אבל זהו, עד כאן! אני הבנתי את השיעור שלי.

נשאר לי רק לאכול את הלב על כך שאפשר לבצע החזר מס רק על 6 השנים האחרונות ולא יותר מזה. כך מסתבר שהיה מגיע לי מלא כסף שפשוט הלך לאיבוד כי לא הגשתי את הבקשה בזמן אבל זה כבר מאחורי. נשאר רק להסתכל קדימה.

החזר מס לשכירים – לא תאמינו אבל זה אמיתי לגמרי!

"ביום שאחרי" חזרתי לעבודה, עייפה בקטע שאני צריכה עוד חופש רק בכדי לישון קצת אבל עם מן הרגשה כזאת כל כך מלאה בבטן שפשוט אי אפשר להסביר. בהפסקת האוכל נפלתי על דפנה, חברה טובה לעבודה, שנים שאנחנו עובדות ביחד יד ביד. בקיצור היא התחילה לשאול מלא שאלות על איך ומי וכמה ועל איך שהיא חייבת לעשות הכל כדי להצליח לקבל החזר כספי מהמדינה כמוני ושהיא גם כן כל כך חייבת חופשה כזאת. ברור.. במדינה שלנו, שנה שמסתיימת ללא חופשה מפנקת היא פשוט המשך ישיר של השנה שלפניה וזו שלפניה, כך שנוצר מן מצב כזה שאנחנו מבזבזים את כל החיים שלנו על עבודה קשה ומפרכת! כל אחד פשוט חייב לעצמו כמה ימים של פינוק איכותי.

להרבה אנשים זה נשמע הכי טריוויאלי שיש לצאת לחופשה מושלמת באוגוסט אבל האמת היא שחופשה של משפחה עם ילדים זה לא עניין זול בכלל, לא בארץ ולא בחו"ל!

אז לטובת כל אלו שלא יכולים להרשות לעצמם כלכלית לצאת לחופשה בכדי למלא את המצברים האישיים והמקצועיים לטובת המשך הדרך. החלטתי לרשום כמה עקרונות פשוטים שעבדו עבורי בדרך לזיכוי כספי מהיר ומשמעותי מהמדינה כגון:

צריך לשים לב!

  • למי אנחנו מוסרים את הפרטים האישיים שלנו? חשוב מאוד לשים לב על כך שהפרטים האישיים שלכם יגיעו אך רק לאדם שהוא רואה חשבון מוסמך ( ברור שיש מלא חאפרים בחוץ וחייב להיזהר ).
  • התשלום עבור השירות של רואה החשבון מתבצע רק לאחר שהכסף התקבל אל חשבון הבנק שלכם.
  • הכסף אשר מתקבל מרשות המיסים צריך להיכנס אל חשבון הבנק שלכם! וממש לא של החברה שמטפלת לכם בהגשת הבקשה.

באופן כללי צריך לענות על שאלון אינטרנטי, לי זה לקח בדיוק דקה וחצי. לאחר מכן התקשרו אלי ממשרדו של רואה החשבון ומסרו לי את הסכום שניתן לבקש חזרה מהמדינה, בנוסף נתנו לי רשימה של אישורים ודוחות שקצת ברדק לארגן אבל זה בקטנה וזה שווה את זה.

לצערי, אני לא כל כך זוכרת את שמו של הרואה חשבון שטיפל בי, הוא היה באמת אחלה! אני זוכרת את הקישור לשאלון שלו ואני מצרפת לכם אותו בקישור הבא: 👈 "בדיקת זכאות חינמית להחזר מס".

באופן אישי אני ממליצה לכולם למלא את השאלון הזה. הוא בחינם והוא לא מחייב אף אחד לכלום. כמו כן, הוא דיסקרטי כך שהפרטים שלכם בטוחים ולא עוברים לצד ג כלשהו. במילים אחרות אין לכם מה להפסיד! מקסימום יתקשרו אליכם ויבשרו לכם שמגיע לכם כסף או שלא. אני אומרת לכם כאחת שעשתה את התהליך הזה שממש כדאי לכם לנסות. אז תהנו.. ואל תשכחו אותי בחופשה שלכם 👍

יעניין אותך גם

מוכרים לנו שאפשר להרוויח כסף קל באינטרנט, המציאות שונה לגמרי
רוצים עסק אינטרנטי שמזרים הכנסה פסיבית? היזהרו! מדריך חובה

פתרון טבעי לאין אונות

הסוד הגדול של גברים מצליחים נחשף לציבור הרחב! המון ישראלים מתקדמים בקצב מהיר ומסתבר שיש לזה סיבה מובהקת ולא תאמינו מהי…

אבחון רפואי מדויק

לכל גורם מחלה ישנו "תדר" ולכל מחלה יש "תדר" את התדר הזה ניתן לבדוק בדיוק רב מאוד לפי עוצמת המחלה וכך לאתר את מקור הכאבים.

יומן אישי – בשיתוף web4all
יותר ויותר אנשים מסביבי יוצאים לחופשה מפנקת במגוון יעדים מטריפים בכל העולם והאמת שאני לא מבינה מה נסגר?

השקעות נדלן

תחום הנדל”ן הפך להיות התחום החם בעולם ההשקעות, ולא בכדי. בעקבות הריבית הנמוכה במשק ואי היציבות של השווקים בעולם,

דרך לקניית דירה

ישראלי ממוצע עוברת לפחות פעם אחת בחייו הליך של רכישת דירה. קניית דירה נחשב לצעד כלכלי משמעותי ומורכב מאוד אשר יכול להכיל

כיצד מייצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל לעסק

בשימוש מושכל ומקצועי, פלטפורמות “המלצות תוכן” יכולות להפוך את אתרי החדשות המובילים בישראל למכונת לידים…

שיווק מבוסס תוכן לעסק

איך יוצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל? מה התועלת בקמפיין כזה לעסק?כל התשובות. מה זה בעצם שיווק מבוסס תוכן?

קמפיין עם תוצאות

השקעת בקמפיין דיגיטל לעסק ולא קיבלת תמורה על הכסף? כואב הלב, אבל בוא תקשיב איך מתקדמים הלאה ואיך כל זה קשור לשיווק מבוסס תוכן.

הלוואה מחברת ביטוח

הלוואה מחברת ביטוח נשמע מוזר!? אז תתפלאו, חברות ביטוח רבות מקנות אפשרות לקחת הלוואה לבעלי פוליסות ביטוח חיים, קרן פנסיה,

חברות ביטוח

שנת 2020 שילם הציבור יותר מ-30 מיליארד שקל על ביטוחים שונים. לעומת זאת,חברות הביטוח החזירו רק 16.2 מיליארד שקל ” בגין תביעות שהוגשו.

מאמן כושר אישי

כולנו רוצים להיכנס לכושר ולהיות בריאים – הבעיה היא להתחיל, ובעיקר להתמיד. מאמן אישי נכון יכול להפוך את התהליך לכיפי ויעיל

איך עובד עסק עצמאי

החלטה להקים עסק עצמאי היא החלטה לא פשוטה, שכן היא כרוכה בסיכונים מסוימים ובעיקר בהרבה בירוקרטיה. אך, הדבר הראשון לעשות

טעויות של עצמאיים

בוודאי חלמתם על היום הזה כבר הרבה זמן – היום שבו תפתחו את העסק שלכם ותהיו הבוסים של עצמכם. אחר שנים בהן התכניות היו קבורות עמוק בתוך המגירה

כתבות נוספות

מוכרים לנו שאפשר להרוויח כסף קל באינטרנט, המציאות שונה לגמרי רוצים עסק אינטרנטי שמזרים הכנסה פסיבית? היזהרו! מדריך חובה
פתרון טבעי לאין אונות
הסוד הגדול של גברים מצליחים נחשף לציבור הרחב! המון ישראלים מתקדמים בקצב מהיר ומסתבר שיש לזה סיבה מובהקת ולא תאמינו מהי…
אבחון רפואי מדויק
לכל גורם מחלה ישנו "תדר" ולכל מחלה יש "תדר" את התדר הזה ניתן לבדוק בדיוק רב מאוד לפי עוצמת המחלה וכך לאתר את מקור הכאבים.
יומן אישי – בשיתוף web4all יותר ויותר אנשים מסביבי יוצאים לחופשה מפנקת במגוון יעדים מטריפים בכל העולם והאמת שאני לא מבינה מה נסגר?
The Merchant of Venice
לקראת חודשי הקיץ שמתקרבים אלינו במהרה, יותר אנשים מנצלים את מזג האוויר השמשי ויוצאים החוצה…
כיצד מייצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל לעסק
בשימוש מושכל ומקצועי, פלטפורמות “המלצות תוכן” יכולות להפוך את אתרי החדשות המובילים בישראל למכונת לידים…
שיווק מבוסס תוכן לעסק
איך יוצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל? מה התועלת בקמפיין כזה לעסק?כל התשובות. מה זה בעצם שיווק מבוסס תוכן?
קמפיין עם תוצאות
השקעת בקמפיין דיגיטל לעסק ולא קיבלת תמורה על הכסף? כואב הלב, אבל בוא תקשיב איך מתקדמים הלאה ואיך כל זה קשור לשיווק מבוסס תוכן.
תרבות הצריכה
תרבות הצריכה היא מערכת חברתית וכלכלית אשר ממעודדת צריכה של מוצרים ושירותים כערך מרכזי. המושג משמש לא פעם את המבקרים…
צרכנות נבונה
צרכנות נבונה משמעותה היא לא לבחור במוצר הכי זול, לפעמים מחיר זול מדי מעיד על מוצר פגום או לחילופין על שירות לא איכותי.
בושם כמפתח לתת מודע
מדוע הניחוח האישי שלכם משפיע כל כך על סביבתכם? כיצד ניתן לנצל השפעה זאת לטובתכם?
מה לקנות לבת הזוג
מה הקשר בין מתנות ושימור מערכת היחסים עם בת הזוג? איך בוחרים את המתנה הנכונה? המדריך השלם לגבר המוטרד תוכן שיווקי – בשיתוף web4all
מאמן כושר אישי
כולנו רוצים להיכנס לכושר ולהיות בריאים – הבעיה היא להתחיל, ובעיקר להתמיד. מאמן אישי נכון יכול להפוך את התהליך לכיפי ויעיל
איך עובד עסק עצמאי
החלטה להקים עסק עצמאי היא החלטה לא פשוטה, שכן היא כרוכה בסיכונים מסוימים ובעיקר בהרבה בירוקרטיה. אך, הדבר הראשון לעשות
טעויות של עצמאיים
בוודאי חלמתם על היום הזה כבר הרבה זמן – היום שבו תפתחו את העסק שלכם ותהיו הבוסים של עצמכם. אחר שנים בהן התכניות היו קבורות עמוק בתוך המגירה
השקעות נדלן
תחום הנדל”ן הפך להיות התחום החם בעולם ההשקעות, ולא בכדי. בעקבות הריבית הנמוכה במשק ואי היציבות של השווקים בעולם,
דרך לקניית דירה
ישראלי ממוצע עוברת לפחות פעם אחת בחייו הליך של רכישת דירה. קניית דירה נחשב לצעד כלכלי משמעותי ומורכב מאוד אשר יכול להכיל
הלוואה מחברת ביטוח
הלוואה מחברת ביטוח נשמע מוזר!? אז תתפלאו, חברות ביטוח רבות מקנות אפשרות לקחת הלוואה לבעלי פוליסות ביטוח חיים, קרן פנסיה,
חברות ביטוח
שנת 2020 שילם הציבור יותר מ-30 מיליארד שקל על ביטוחים שונים. לעומת זאת,חברות הביטוח החזירו רק 16.2 מיליארד שקל ” בגין תביעות שהוגשו.
הלוואה חוץ בנקאית
נתון קיים- רוב הישראלים לא מצליחים לסיים את החודש בלי חריגה ממסגרת האשראי, כניסה למינוסים ובכללי- הוצאות גבוהות יותר מההכנסות.

מחפש פרסום

שיעבוד בשבילך?