רשת האינטרנט מוצפת הצעות סופר מפתות לעשות כסף קל ובאופן פסיבי באמצעות האינטרנט. המציאות בפועל שונה מאוד!

מחפש פרסום

שיעבוד בשבילך?

 

סיפור אישי – שלומי כהן | תוכן שיווקי בשיתוף web4all

"החיים כאן לא היו פשוטים מעולם, תמיד היה קשה פה עם כסף!" מספר לי איש התחזוקה במתנ"ס העירוני בקרית טבעון. בעוד הוא מדבר.. המחשבה הזאת שאני יכול להרוויח כסף אמיתי מבלי לעבוד פשוט לא מניחה לי! מהיום שצצה לי הודעה באינטרנט שאני יכול לשלם כסף למישהו והוא יעשה כל מיני פעולות במחשב ובתמורה אקבל רווחים באופן חודשי קבוע ויציב חודש בחודשו פשוט לא מרפה ממני והחלטתי שאני הופך כל דף אינטרנט עד שאני מוצא את הדרך לעשות את זה! 

לצערי אני לא איש בשורה עבורכם. בדקתי אין ספור חברות והצעות שונות ברשת האינטרנט בעברית ובאנגלית וככל שנכנסתי יותר לעומק גיליתי עד כמה צריך להיזהר! רוב רובם הגדול של הפרסומים אשר מציעים הצעות להתעשרות מהירה הם 100% פייק! אין שום מערכת תפעולית מאחורי הקלעים שתעבוד עבורכם חוץ ממילים ריקות מתוכן, פשוט ככה. שקרים על גבי שקרים! בחלק מהמקרים אפילו הונאות פליליות מכוונות.

אבל זה פשוט לא עוזב אותי, מן חלום כזה שנכנס לי לראש שבו אני עוזב את העבודה ואומר את זה פעם אחת ולתמיד ובקול חזק! אני שונא ת'עבודה הזאת! אני כל כך רוצה ליזום איזה שהוא מהלך שבו אצליח לייצר כסף באמצעות האינטרנט בלי לעבוד, בלי לעשות כלום רק לשלם למשהו שהוא יעשה לי הכל, אז המשכתי לחקור במשך 11 חודשים, דיברתי עם כל ספק אפשרי שמציע אפשרות לעשות כסף באינטרנט. 

המטרה הראשונית שלי הייתה להבין איך להבחין בין הצעות אמיתיות לעשות כסף באינטרנט לבין הצעות שכל מטרתם היא רק לקחת לי את הכסף מבלי לספק לי פתרון אמיתי, כזה שיכול להפיק עבורי רווחים כספיים אמיתיים חזרה לחשבון הבנק. לקח לי חודש וחצי להבין את הנוסחה ולאחר שהבנתי אותה ישבתי בהלם אולי חצי שעה, נפל לי האסימון! 

מסתבר שכל ההצעות הזולות, כאלו של כמה אלפים ומטה הם לא הצעות אמיתיות או כאלו המסוגלות לייצר עבורי מכונה עסקית לייצור כסף אמיתי ויש היגיון רב מאחורי זה, הרי אם זה היה כזה פשוט, כולם היו עושים את זה מזמן! מה שאני מחפש כנראה צריך לעלות כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמה חד פעמית + כמה אלפי שקלים עבור התפעול החודשי, אחרת אין סיכוי אמיתי שזה באמת יכול לעבוד וכל הצעה אחרת בנויה מראש רק בשביל לגזול ממני כסף לחינם. 

אחרי שעיכלתי את הרעיון הזה שאני צריך ללכת לבנק לבקש הלוואה, או יותר נכון להתחנן לעוד הלוואה שהרי מזמן ניצלתי את מסגרת האשראי מכל כיוון אפשרי, מצאתי את עצמי נלחם עם דנה (אשתי) שזה חלום מוחשי ואפשרי והוא יכול להתקיים רק עם אנשי מקצועי מהשורה הגבוהה ביותר אשר מרשים לעצמם לבקש סכומי עתק כי הם מודעים ליכולות המקצועית שלהם וכי יש אנשים אחרים שחוו בדיוק את אותו התהליך כמו שאני מחפש אשר הצליחו להפיק את החלום ומוכנים להמליץ מניסיונם האישי על נותן שירות איכותי ומקצועי שאומנם יקר אבל 100% אמיתי. 

ניסיתי לילה שלם לשכנע אותה שאם לא ניקח את הסיכון הזה נחיה על הקצה כל החיים! לא. זה לא עבר לה, ולא. היא ממש לא פירגנה לי, החששות שלה שהכסף הזה יגיע לידיים הלא נכונות ברורות לי, היא חזרה ואמרה פעם אחרי פעם שזה הכסף של הילדים שלנו ושאני לא יכול להפסיד אותו על הימור לא נכון! האמת, היא צודקת בכל מילה.

מאז עברו קצת יותר מ 10 חודשים שבהן בעיקר הבנתי שהעסק שאני מחפש הוא חנות וירטואלית אשר מוכרת מוצרים אונליין, ושיש המון חברות שאני יכול להסתבך איתם בתהליך ההקמה ושאני יכול להיתקע עם מוצרים אשר יהרגו את הרווח של מוצרים אחרים אשר נמכרו יפה ובעיקר שרוב הסוחרים ולא רק באינטרנט מתחפרים כי זה לא עניין פשוט להחזיק מלאי, לקנות בשקל ולמכור ב 2 וזה בכלל לא נכון, צריך למכור מינימום ב 5 אחרת מפסידים ועוד..

תוך כדי שאני כל היום מרוכז בלמצוא את הפתרון שאני מחפש העניינים בבית הסתבכו קצת, וגם בעבודה, עיצומי הקורונה הגיעו גם אליי ככה שמצאתי את עצמי פתאום בכלל זרוק אצל ההורים בבית, במסלול גירושין מהיר ובלי עבודה וכמה שהמצב החמיר יותר ידעתי שרק החלום הזה הוא הפתרון שלי, רק אם אצליח להקים את העסק הזה אצליח לחזור לעצמי וזה כבר מלחמה על החיים שלי! 

היום, אחרי שחשבתי על זה כל כך הרבה פעמים אני יכול להגיד לכם שכל ההסתבכות הזאת שלי לא קרתה בגלל השאיפה האולי קצת מוגזמת להגשים את עצמי מקצועית, הדברים היו קורים לבד גם אם לא הייתי נדלק על הרעיון הזה, הרי הקורונה הייתה קוראת ככה או ככה והמשרד שעבדתי בו היה בקשיים עוד לפני, ודנה.. אני והיא כבר מזמן שאנחנו לא באמת. 

בסוף מצאתי! מצאתי מי שבעבור תשלום הקמה לא קטן יפיק עבורי חנות אינטרנטית עם 200 מוצרים נבחרים באמצעות סוקרי מוצרים לחישוב רווח מקסימלי כזה שבאמת יכולים להצליח להימכר במחיר זול בהשוואה אל מתחרים בולטים בתחום ועדיין להשאיר אצלי רווח סביר בכיס אחרי כל ההוצאות. 200 מוצרים כאלו! רק התהליך הזה לבד של יצירת אקסל עם מוצרים אשר מחושבים אל מול אותם מוצרים מחנויות דיגיטליות אחרות בחישוב עם עלויות ייצור ושיווק יש בו כדי להסביר לי שמדובר כאן על תהליך אמיתי שבאמת יכול לייצר עבורי כסף אמיתי. אשכרה משרד מקצועי אשר מקים עבורי עסק שיכול באמת להרוויח כסף! וזה מה שהם עושים, זו ההתמחות שלהם, בול מה שחיפשתי!

ראשית, יצרתי קשר ובמהלך השיחה נחשפתי אל אנשים אמיתיים שעברו בדיוק את אותו התהליך שחיפשתי, שכותבים בלי להתבייש באתר שלהם שהם הקימו חנות שמייצרת עבורם כסף מידיי חודש בלי לעשות כלום! מדובר על ישראלים אמיתיים לחלוטין, בדקתי גם את זה.

המשרד הזה מייצר את החנות הדיגיטלית על פלטפורמה של איביי או בשופיפיי לבחרתי, קונה את המוצרים ומנהל את המלאי, מקדם ומפרסם את המוצרים באינטרנט בטכניקות רימרקטינג הכי מתקדמות ששמעתי עד כה תוך הקמת כל הבסיס העסקי שאני צריך. נשאר לי רק למלא טופס עם פרטי חשבון בנק שאליו אני רוצה שהכסף יכנס. נשמע מדהים!

ובכל זאת, אני לא בתקופה הכי טובה של החיים שלי כרגע, הלכתי הביתה ואמרתי לעצמי, נכון שמצאתי אבל זה ממש לא זול ואין סיכוי בחיים שהבנק ייתן לי הלוואה כזאת גדולה עכשיו במיוחד לאור העובדה שאני לא עובד חודשיים, הרי הכסף היחידי שנכנס הוא מלשכת האבטלה. 

עם כמה שהיה לי קשה עם זה החלטתי להמשיך לחפש עוד, הכי גרוע אחזור אליהם בהמשך לסגור, זה לא שהם נתנו לי איזשהו מבצע סגירה לעכשיו, הם נתנו לי מחיר רגיל ( אגב משהו שחיזק אצלי את הביטחון לעשות איתם עסקים עוד יותר) בינתיים אתחזק כלכלית ובמקרה טוב יותר אמצא עוד חברות אוליי גם יותר זולות. 

ובכן, מצאתי עוד חברות ( לא הרבה בתחום הזה ) וגם יותר זולות ואפילו משמעותית אבל זה לא היה נראה לי רציני מספיק, לא היה נראה לי שהעבודה שהם מתכוונים לעשות היא כזאת שבאמת מסוגלת לייצר עבורי רווחים, הם כן יפיקו את כל המערכת אבל יש סיכוי גבוהה בסדר גודל של 50 אחוז ומעלה שהמוצרים לא ימכרו או שימכרו לא ברווח מספק וזה סופר משמעותי. מה שבחברה הקודמת דיי סיפקו אותי עם מגוון פתרונות מרשימים בנקודה הזאת.

בסופו של דבר הבנתי את מה שהבנתי על ההתחלה, שלכסף יש ערך ואם זה "זול" זה כנראה לא אמיתי, ואם זה "לא יקר" זה כנראה באמת יקרה אבל לא כמו שרציתי ועדיין לא אצליח להרוויח כסף אמיתי מכל הסיפור הזה, ושאם אני רוצה באמת לייצר מכונה אמיתית, "עסק חיי" שמרוויח כסף אני צריך לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר! ברור שזול זה לא יהיה..

מפה לשם, הבנק לא אישר לי הלוואה אז ההורים שלי עשו בשבילי הלוואה, גם הם הרגישו שזה המוצא האחרון בשבילי.. שאחרי גירושין כואבים וחצי שנה בבית הם חייבים לעזור לי אחרת כלום לא יקרה ונחשו מה?

לא טעיתי! וזה הגיוני שלא טעיתי כי במשך יותר משנה באופן יומיומי חקרתי את הנושא! היום, שנה אחרי אני מרוויח סכום של 5 ספרות בלי לעשות כלום! למשרד שהקים עבורי את הפרוייקט קוראים יוויזן, הינה קישור לעמוד שלהם בנושא למי שמתעניין. 👉

מסקנה! חלומות מתגשמים רק עבור מי שנלחם עליהם מספיק חזק! 

יעניין אותך גם

מוכרים לנו שאפשר להרוויח כסף קל באינטרנט, המציאות שונה לגמרי
רוצים עסק אינטרנטי שמזרים הכנסה פסיבית? היזהרו! מדריך חובה

פתרון טבעי לאין אונות

הסוד הגדול של גברים מצליחים נחשף לציבור הרחב! המון ישראלים מתקדמים בקצב מהיר ומסתבר שיש לזה סיבה מובהקת ולא תאמינו מהי…

אבחון רפואי מדויק

לכל גורם מחלה ישנו "תדר" ולכל מחלה יש "תדר" את התדר הזה ניתן לבדוק בדיוק רב מאוד לפי עוצמת המחלה וכך לאתר את מקור הכאבים.

יומן אישי – בשיתוף web4all
יותר ויותר אנשים מסביבי יוצאים לחופשה מפנקת במגוון יעדים מטריפים בכל העולם והאמת שאני לא מבינה מה נסגר?

השקעות נדלן

תחום הנדל”ן הפך להיות התחום החם בעולם ההשקעות, ולא בכדי. בעקבות הריבית הנמוכה במשק ואי היציבות של השווקים בעולם,

דרך לקניית דירה

ישראלי ממוצע עוברת לפחות פעם אחת בחייו הליך של רכישת דירה. קניית דירה נחשב לצעד כלכלי משמעותי ומורכב מאוד אשר יכול להכיל

כיצד מייצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל לעסק

בשימוש מושכל ומקצועי, פלטפורמות “המלצות תוכן” יכולות להפוך את אתרי החדשות המובילים בישראל למכונת לידים…

שיווק מבוסס תוכן לעסק

איך יוצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל? מה התועלת בקמפיין כזה לעסק?כל התשובות. מה זה בעצם שיווק מבוסס תוכן?

קמפיין עם תוצאות

השקעת בקמפיין דיגיטל לעסק ולא קיבלת תמורה על הכסף? כואב הלב, אבל בוא תקשיב איך מתקדמים הלאה ואיך כל זה קשור לשיווק מבוסס תוכן.

הלוואה מחברת ביטוח

הלוואה מחברת ביטוח נשמע מוזר!? אז תתפלאו, חברות ביטוח רבות מקנות אפשרות לקחת הלוואה לבעלי פוליסות ביטוח חיים, קרן פנסיה,

חברות ביטוח

שנת 2020 שילם הציבור יותר מ-30 מיליארד שקל על ביטוחים שונים. לעומת זאת,חברות הביטוח החזירו רק 16.2 מיליארד שקל ” בגין תביעות שהוגשו.

מאמן כושר אישי

כולנו רוצים להיכנס לכושר ולהיות בריאים – הבעיה היא להתחיל, ובעיקר להתמיד. מאמן אישי נכון יכול להפוך את התהליך לכיפי ויעיל

איך עובד עסק עצמאי

החלטה להקים עסק עצמאי היא החלטה לא פשוטה, שכן היא כרוכה בסיכונים מסוימים ובעיקר בהרבה בירוקרטיה. אך, הדבר הראשון לעשות

טעויות של עצמאיים

בוודאי חלמתם על היום הזה כבר הרבה זמן – היום שבו תפתחו את העסק שלכם ותהיו הבוסים של עצמכם. אחר שנים בהן התכניות היו קבורות עמוק בתוך המגירה

כתבות נוספות

מוכרים לנו שאפשר להרוויח כסף קל באינטרנט, המציאות שונה לגמרי רוצים עסק אינטרנטי שמזרים הכנסה פסיבית? היזהרו! מדריך חובה
פתרון טבעי לאין אונות
הסוד הגדול של גברים מצליחים נחשף לציבור הרחב! המון ישראלים מתקדמים בקצב מהיר ומסתבר שיש לזה סיבה מובהקת ולא תאמינו מהי…
אבחון רפואי מדויק
לכל גורם מחלה ישנו "תדר" ולכל מחלה יש "תדר" את התדר הזה ניתן לבדוק בדיוק רב מאוד לפי עוצמת המחלה וכך לאתר את מקור הכאבים.
יומן אישי – בשיתוף web4all יותר ויותר אנשים מסביבי יוצאים לחופשה מפנקת במגוון יעדים מטריפים בכל העולם והאמת שאני לא מבינה מה נסגר?
The Merchant of Venice
לקראת חודשי הקיץ שמתקרבים אלינו במהרה, יותר אנשים מנצלים את מזג האוויר השמשי ויוצאים החוצה…
כיצד מייצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל לעסק
בשימוש מושכל ומקצועי, פלטפורמות “המלצות תוכן” יכולות להפוך את אתרי החדשות המובילים בישראל למכונת לידים…
שיווק מבוסס תוכן לעסק
איך יוצרים קמפיין מבוסס תוכן יעיל? מה התועלת בקמפיין כזה לעסק?כל התשובות. מה זה בעצם שיווק מבוסס תוכן?
קמפיין עם תוצאות
השקעת בקמפיין דיגיטל לעסק ולא קיבלת תמורה על הכסף? כואב הלב, אבל בוא תקשיב איך מתקדמים הלאה ואיך כל זה קשור לשיווק מבוסס תוכן.
תרבות הצריכה
תרבות הצריכה היא מערכת חברתית וכלכלית אשר ממעודדת צריכה של מוצרים ושירותים כערך מרכזי. המושג משמש לא פעם את המבקרים…
צרכנות נבונה
צרכנות נבונה משמעותה היא לא לבחור במוצר הכי זול, לפעמים מחיר זול מדי מעיד על מוצר פגום או לחילופין על שירות לא איכותי.
בושם כמפתח לתת מודע
מדוע הניחוח האישי שלכם משפיע כל כך על סביבתכם? כיצד ניתן לנצל השפעה זאת לטובתכם?
מה לקנות לבת הזוג
מה הקשר בין מתנות ושימור מערכת היחסים עם בת הזוג? איך בוחרים את המתנה הנכונה? המדריך השלם לגבר המוטרד תוכן שיווקי – בשיתוף web4all
מאמן כושר אישי
כולנו רוצים להיכנס לכושר ולהיות בריאים – הבעיה היא להתחיל, ובעיקר להתמיד. מאמן אישי נכון יכול להפוך את התהליך לכיפי ויעיל
איך עובד עסק עצמאי
החלטה להקים עסק עצמאי היא החלטה לא פשוטה, שכן היא כרוכה בסיכונים מסוימים ובעיקר בהרבה בירוקרטיה. אך, הדבר הראשון לעשות
טעויות של עצמאיים
בוודאי חלמתם על היום הזה כבר הרבה זמן – היום שבו תפתחו את העסק שלכם ותהיו הבוסים של עצמכם. אחר שנים בהן התכניות היו קבורות עמוק בתוך המגירה
השקעות נדלן
תחום הנדל”ן הפך להיות התחום החם בעולם ההשקעות, ולא בכדי. בעקבות הריבית הנמוכה במשק ואי היציבות של השווקים בעולם,
דרך לקניית דירה
ישראלי ממוצע עוברת לפחות פעם אחת בחייו הליך של רכישת דירה. קניית דירה נחשב לצעד כלכלי משמעותי ומורכב מאוד אשר יכול להכיל
הלוואה מחברת ביטוח
הלוואה מחברת ביטוח נשמע מוזר!? אז תתפלאו, חברות ביטוח רבות מקנות אפשרות לקחת הלוואה לבעלי פוליסות ביטוח חיים, קרן פנסיה,
חברות ביטוח
שנת 2020 שילם הציבור יותר מ-30 מיליארד שקל על ביטוחים שונים. לעומת זאת,חברות הביטוח החזירו רק 16.2 מיליארד שקל ” בגין תביעות שהוגשו.
הלוואה חוץ בנקאית
נתון קיים- רוב הישראלים לא מצליחים לסיים את החודש בלי חריגה ממסגרת האשראי, כניסה למינוסים ובכללי- הוצאות גבוהות יותר מההכנסות.

מחפש פרסום

שיעבוד בשבילך?